NieuwsRegionaal nieuws
Premier Jetten bezoekt Wieringen samen met Indiase premier Modi
DEN OEVER – Premier Rob Jetten heeft zondag samen met de Indiase premier Narendra Modi een bezoek gebracht aan Wieringen. Dat melden wijkagenten Sander Laan en Arend Kamp op Instagram.
De premiers bezochten onder meer de zes megapompen bij de Afsluitdijk en bekeken de dijkversterking bij Breezanddijk. Op foto’s is te zien hoe een colonne voertuigen onder begeleiding over Wieringen reed. Volgens de wijkagenten kent Jetten de regio inmiddels goed. Eerder bezocht hij al de Wieringermeer voor een rondgang langs verschillende staalbedrijven in Middenmeer en Wieringerwerf.


